środa, 24 lutego 2016

London Fashion Week - najciekawsze kreacje


Wczoraj dobiegł końca London Fashion Week Autumn/Winter 2016. W związku z tym przygotowałam materiał, który powinien zaciekawić niejedną osobę, która interesuje się high fashion. Mianowicie, "zabieram Was" na najciekawsze londyńskie wybiegi i najciekawsze jesienno-zimowe kolekcje. Zebrałam obszerny materiał (naprawdę obszerny - duuużo zdjęć), o tym co jesienią i zimą będzie w trendach. Nie wszystkich projektantów wzięłam pod uwagę, tylko tych, którzy mają według mnie naprawdę ciekawe ubrania. Pozwoliłam sobie także na oceny kolekcji w skali 1-10 oraz na komentarze pod zdjęciami - nosiłabym, które oznaczają nic innego jak to, że mi się szczególnie podoba.

Szykuje się rewolucja. Do łask wracają falbany, żaboty, wzory, szyfonowe sukienki, odkryte ramiona, wstążki. Prym wiedzie aksmit, satyna, atłas, ażur. Czuć w powietrzu zbliżającą się modę na retro. Szczerze, to czułam, że to niedługo nastanie. Modę da się jednak przewidzieć. Nie to co pogodę. 

To co ciekawego było na London Fashion Week?

PIĄTEK, 19 LUTY



Felder Felder




(nosiłabym)

(nosiłabym)


 (nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10



Bora Aksu

(nosiłabym)





Moja ocena kolekcji: 8/10


PPQ




(nosiłabym)

(nosiłabym)

(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10




Manuel Facchini



(nosiłabym)


(nosiłabym)

(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 9/10


SOBOTA, 20 LUTY



Holly Fulton








Moja ocena kolekcji: 7/10


Simone Rocha




(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 9/10


House of Holland





Moja ocena kolekcji: 7/10


Gareth Pugh

(nosiłabym)



(nosiłabym)


(nosiłabym)



(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10


Julien Macdonald


(nosiłabym)

(nosiłabym)

(nosiłabym)

(nosiłabym)


Moja ocena kolekcji: 10/10


Zandra Rhodes




(nosiłabym)

(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 9/10



Duro Olowu






Moja ocena kolekcji: 8/10


NIEDZIELA, 21 LUTY


Alexander McQueen


 (nosiłabym)




(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10


Preen by Thornton Bregazzi



(nosiłabym)



(nosiłabym)

(nosiłabym)


Moja ocena kolekcji: 9/10


Anya Hindmarch 



(nosiłabym)



(nosiłabym)




(nosiłabym)


Moja ocena kolekcji: 9/10



Mary Katrantzou




(nosiłabym)




(nosiłabym)




(nosiłabym)





Moja ocena kolekcji: 9/10


David Koma



(nosiłabym)



(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 7/10



TOPSHOP UNIQUE

(nosiłabym)


(nosiłabym)




(nosiłabym)



(nosiłabym - z halką i z innymi butami)

(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10


Huishan Zhang





 (nosiłabym)

(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10



Mulberry




(nosiłabym)




(nosiłabym)



(nosiłabym - z halką i sznurówkami w innym kolorze)


Moja ocena kolekcji: 9/10


Temperley London




(nosiłabym: marynarkę, koszulę i buty)




(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 7/10

PONIEDZIAŁEK, 22 LUTY


Burberry


(nosiłabym)



 (nosiłabym)

 (nosiłabym)


(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 10/10



Antonio Beradi




(nosiłabym)



(nosiłabym)


(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 9/10


Peter Pilotto





Moja ocena kolekcji: 9/10

Ashish




(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 7/10


WTOREK, 23 LUTY

Amanda Wakeley





(nosiłabym)



(nosiłabym)

Moja ocena kolekcji: 7/10

Emilio de la Morena



(nosiłabym)






Moja ocena kolekcji: 10/10

Moimi absolutnymi faworytami są (kolejność przypadkowa): Felder Felder, PPQ, Gareth Pugh, Julien Macdonald Alexander McQueen, TOPSHOP UNIQUE, Huishan Zhang, Burberry, Emilio de la Morena. Wszystkim dałam 10, ponieważ na to zasłużyli. Jestem szczególnie zachwycona sukniami Julien Macdonald. Genialne.


Dzisiaj zaczął się kolejny Fashion Week tym razem w Milanie, następnie w Paryżu. Może uda mi się coś na ten temat napisać ale nie obiecuję. Sporo czasu mi zajęło wyszukanie najlepszych z najlepszych, ale to była dla mnie przyjemność.

A Wam jak się podobają te kolekcje? Coś Was szczególnie zaciekawiło? Interesują Was pokazy mody? 

2 komentarze:

  1. Gdy byłam młodsza to oglądałam czasami pokazy mody w telewizji. Wtedy zastanawiałam się kto w tym w ogóle chodzi i, że niektóre kreacje są beznadziejne i niepraktyczne. Może i przyciągają wzrok, ale czy "zwykły" człowiek chciałby to założyć? Nie wiem czy całe kolekcje z przedstawionych tu były tak fenomenalne, czy wybrałaś najlepsze z najlepszych, ale z tych propozycji wiele kreacji szalenie mi się podoba! Tak, że sama nawet mogłabym coś założyć ;) Ciężko napisać co mnie szczególnie zaciekawiło, ale falbany i siatki odpadają.;)

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajduje się tu jakieś 85% ogółu projektantów (reszta była bardziej performerami niż projektantami) a wybrałam stroje najlepsze z najlepszych według mnie najfajniejsze i z krawiectwem na wysokim poziomie). Miałam przy wielu kolekcjach ogromny dylemat co lepiej wstawić bo stroje większości były tak świetne, że trudno było zdecydować. Nie chciałam wrzucać po jednym stroju bo wydaje mi się, że powinno się kilka wstawiać żeby mieć ogólny zarys całej kolekcji. Projektanci nie szyją dla zwykłych ludzi, od zwykłych ludzi są sieciówki, które szyją ubrania według tego co króluje na wybiegach. Po fashion weekach mają ręce pełne roboty bo muszą stworzyć kolekcję z obowiązującymi trendami na następny sezon, wiosenno-letni się zaczyna a oni już pracują nad jesienno-zimowym inspirując się projektami z wyższej półki

      Usuń